شرکت پیشگام آوای اطمینان

پـــــــــیشگامـ تریــــــــــــد

09128582740

چرا واردات از دبی سودآور است؟

بدون شک این سوال که چرا واردات از دبی سودآور است؟ سوال خیلی از شما تجار عزیز می باشد. از آنجایی که کشور دبی یکی از بزرگترین کشورهای تجاری در خاورمیانه شناخته شده است بنابراین آگاهی کامل درباره قوانین تجارت با این کشور هم از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

در مقاله امروز با ما همراه شوید تا برایتان دلیل سودآوری واردات از کشور دبی را برایتان شرح دهیم.

واردات از دبی

کشور دبی از جمله بهترین تامین کنندگان کالا برای واردات ایرانی ها می باشد.

برای موفقیت در این تجارت باید راه های مختلفی برای حمل و نقل کالا از دبی به ایران وجود دارد که از جمله آن ها می توان به راه های هوایی، زمینی و آبی اشاره کنیم.

هر یک از روش های ارسال کالا از دبی به ایران دارای یک سری مزیت ها و معایب می باشد که در مقالات قبلی بارها به آن ها اشاره کرده ایم.

واردات از دبی دارای شرایط و قوانین ویژه‌ای است که باید با آن‌ها آشنا شوید.

مواردی که پیش از انجام واردات از دبی باید به آن‌ها توجه کرد

همانطور که می دانید تجارت از جمله شغل های پر ریسک می باشد بنابراین نیاز است قبل از وارد شدن به این حرفه کمی درباره کشورهایی همچون دبی که قصد تجارت با آن ها را دارید اطلاعات کاملی در دست داشته باشید.

برای شما تجار وبازرگانان عزیزی که قصد واردات کالا از دبی را دارید باید بگوییم که قبل از هر اقدامی باید به چند نکته در این زمینه توجه داشته باشید.

  • بررسی میزان عرضه و تقاضای کالا
  • توجه به مدت زمان ارسال کالا از دبی
بررسی میزان عرضه و تقاضای کالا

یکی از مهم ترین مواردی که در این تجارت باید مد نظر داشته باشید بررسی میزان عرضه و تقاضای کالا می باشد.

اجازه دهید این موضوع را با یک مثال برایتان شفاف سازی کنیم. فرض کنید که بودجه شما برای وارد کردن کالا از کشور دبی محدود می باشد.

بنابراین بهترین و مناسب ترین گزینه ای که می توانید برای حمل کالاهای خود و انتقال آنها انتخاب روش هوایی گزینه مناسبی می باشد.

اما اگر بودجه شما محدودتر از آن چیزی است که بتوانید به روش هوایی کالاهایتان را انتقال دهید می توانید از روش آبی استفاده کنید.

به خاطر داشته باشید برای افرادی که در بخش بودجه برای واردات از دبی محدودیت زیادی دارند، روش‌های زمینی اعم از قطار و کامیون ترانزیت انتخاب بهتری است.

توجه به مدت زمان ارسال کالا از دبی

یکی دیگر از مواردی که باید در واردات و تجارت کالا از دبی به آن ها توجه زیادی داشته باشید مدت زمان ارسال کالا از این کشور می باشد.

تجار زیادی هستند که مواد غذایی را از دبی به ایران وارد می کنند بنابراین از آنجایی که بسیاری از انواع مواد غذایی نمی‌توانند تا هفته‌ها در مسیر برای ارسال باشند، باید آن‌ها را از طریق هوایی یا آبی ارسال کرد.

مدارک و مجوزهای مورد نیاز برای واردات از دبی

برای اینکه بتوانید به تجارت با کشور دبی بپردازید و واردات از این کشور را بدون مشکل دردسر انجام دهید نیاز به کسب یک سری مجوزها دارید.

از جمله مجوزه های مهم در این راستا مجوز ارسال کالا می باشد.

بنابراین برای دریافت هر یک از مجوزهای مورد نیاز جهت واردات کالا از دبی نیاز به ارائه یک سری مدارک می باشد که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم

  1. مدارک فعالیت‌های شرکت شما
  2. مدارک شخصی
  3. ارائه کدهای تجاری لازم

چرا واردات از دبی سودآور است؟

با توجه به موارد و نکاتی که در مطالب بالا به آن ها اشاره کرده ایم بدون شک متوجه شده اید که چرا واردات از کشور دبی سودآور می باشد.

از مهم ترین دلایل سودآور بودن تجارت با کشور دبی نزدیک بودن دبی به کشور ایران می باشد و همین مسئله باعث شده است که تجار زیادی به امر تجارت با کشور دبی علاقه مند باشند.

از آنجایی که قوانین و هزینه گمرکی دبی نسبت به برخی از کشورهای دیگر مقرون به صرفه تر می باشد این مسئله کاملا طبیعی است که کشورهای زیادی به تجارت با این کشور علاقه زیادی نشان می دهند.

در ادامه می خواهیم مجموعه ای از کالاهایی که وارد کردن آن ها از کشور دبی بسیار سودآور می باشد اشاره کنیم.

کالاهای سودآور برای واردات از دبی

پیشنهاد و توصیه ما به شما عزیزان علاقه مند به واردات کالا از کشور دبی این است که اگر می خواهید درآمد و سود مناسبی از این تجارت بدست آورید از کالاهایی استفاده کنید که سودآوری بالایی دارند.

دو نمونه از کالاهایی که سود زیادی در این تجارت دارند و وارد کردن آن ها برای تجار بسیار سودآور می باشد تلفن های همراه و لوازم جانبی آن ها می باشد.

با توجه به این مسئله که کشور ایران چند سالی می شود که در تحریم به سر می برد بسیاری از برندها هستند که فعالیت خود به ایران را کم کرده اند.

به همین خاطر است که وارد کردن برخی از این کالاها از کشور دبی به ایران می تواند سود بالایی برای شما داشته باشد.

از دیگر کالاهایی که برای تجارت ایرانیان عزیز از دبی سودآور می باشد وارد کردن پوشاک می باشد.

به دلیل حضور برندهای برتر و باکیفیت خارجی در دبی مانند: زارا می توانید با وارد کردن این کالا از دبی به ایران درآمد و سود زیادی را بدست آورید.

از دیگر کالاهای پرسود برای واردات از دبی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قطعات یدکی انواع خودروها
  • انواع لوازم خانگی
  • سنگ‌های گران‌بها
  • انواع ماشین‌آلات
  • مواد و کالاهای پلاستیکی
  • ذرت دامی
  • لپ‌تاپ و قطعات الکترونیک

در نهایت اینکه

از آنجایی که شرایط واردات و ترخیص کردن کالاهای خاص از بسیاری کشورها سخت و دشوار می باشد و با توجه به تحریم هایی که این روزها شاهد آن ها هستیم این امر طبیعی است که تجار برای فعالیت خود کشوری را انتخاب کنند از همه لحاظ مناسب باشد.

کشور دبی به خطر دارا بودن نمایندگی ها و فروشگاه ها زیاد از برندهای مختلف یکی از همان کشورهایی است که تجارت با آن بسیار سودآور می باشد.

اصلی ترین و مهم ترین پاسخی که در راستای این پرسش که چرا واردات از دبی سودآور است؟ می توان عنوان کرد مقرون به صرفه بودن هزینه های گمرکی و نزدیک بودن این کشور به ایران می باشد.

شما عزیزان می توانید برای کسب راهنمایی و مشورت های بیشتر با مشاوران ما در ارتباط باشید.

amir mohebi وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *