شرکت پیشگام آوای اطمینان

پـــــــــیشگامـ تریــــــــــــد

09128582740

پرفروش ترین محصولات علی بابا

برای راه اندازی یک برند، اولین انتخاب این است که پرفروش ترین محصولات علی بابا را پیدا کنید. آیا قبلاً در مورد خرید از سایت علی بابا تحقیق کرده‌اید؟ اگر نه، ادامه دهید و فوراً این کار را انجام دهید! کارشناسان ما در گروه تجاری ققنوس عرضه‌کنندگان سایت Alibaba را می‌شناسند و می‌توانند به شما کمک کنند تا بهترین محصولات را از عرضه‌کنندگان قابل اعتماد تهیه کنید. معمولاً یافتن پرفروش ترین محصولات دشوار است. چرا؟ زیرا مبتدیان حتی نحوه خرید از سایت علی بابا را بلد نیستند. در این راهنما، مروری جامع از پلتفرم علی بابا و محصولات پرفروش آن خواهیم داشت

سایت alibaba (علی بابا) چیست؟

Alibaba.com با بازارهای معمولی که در کارهای روزمره خود با آنها سر و کار دارید متفاوت است. قیمت‌گذاری و روش‌های فروش آن طور دیگری است. علی بابا یک مرکز تجاری برای اکثر تولید‌کنندگان چینی است. علاوه بر این، بسیاری از تولید‌کنندگان در سراسر جهان نیز به آن پیوسته اند. این پلتفرم محصولات خود را بر اساس مقادیر سفارشات جزئی و محدوده قیمت ارائه می‌دهد. شما باید قیمت‌ها و کیفیت را بررسی کرده و سپس برای خرید از سایت علی بابا تهیه کنید.

مهمترین ویژگی‌های خرید از سایت alibaba

  • علی بابا بهترین گزینه برای عمده فروشان است.
  • این پلتفرم همچنین برای خریدارانی که به محصولات با برچسب سفید سفارشی نیاز دارند مثمر ثمر است.
  • یک پلتفرم تمام عیار برای کسانی است که نیاز به واردات عمده کالا با میانگین سود بالا و در نهایت تجارت پرسود از چین دارند.
  • محصولات اینجا کیفیت خوب و قیمت پایینی نسبت به هر فروشگاه اینترنتی جهانی دیگری دارند.
  • تولیدکنندگان و صنایع کالای خودشان را به صورت عمده می‌فروشند.

پرفروش ترین محصولات علی بابا کدامند؟

محصولات زیادی در علی بابا وجود دارد که تقاضای بالایی دارند. بسیاری از ماشین آلات صنعتی و محصولات با قیمت بسیار بالا در حال فروش هستند؛ اما ریسک زیادی در ارتباط با این موارد وجود دارد.

در زیر نکات کلیدی که باید برای خرید کالا از علی بابا در نظر بگیرید آمده است:

  • محصول باید دارای ارزش خالص پایین و میانگین سود بالایی باشد.
  • نسبت حجم و وزن باید حداقل باشد.
  • محصول نباید خیلی شکننده و ظریف باشد.
  • محصولاتی مانند ظروف شیشه ای نخرید؛ زیرا ممکن است در حین حرکت پالت آسیب ببینند.
  • از علی بابا لباس نخرید مگر اینکه سایز هر اجناس تایید شده باشد. اگر تازه کار هستید بدون راهنمایی و نظارت مناسب، بهتر است ریسک نکنید.

چند نمونه از پرفروش ترین محصولات سایت علی بابا

شیشه حرارتی آیفون

شیشه حرارتی آیفون تا زمانی که شرکت اپل وجود نداشته باشد، تقاضای زیادی خواهد داشت. این شیشه ها برای آیفون‌ها نسبت به سایر محصولات علی بابا برتری آشکاری دارد و جزو اولین موارد لیست پرفروش ترین محصولات علی بابا میباشد. این محصول جمع و جور و سبک است. علاوه بر این، اگر این محصولات را در FBA آمازون خود قرار دهید، هزینه‌های ماهانه شما بسیار کم خواهد بود.

پایه شارژ قابل حمل

پایه شارژ در لیست پرفروش ترین محصولات علی بابا دومین محصول پرفروش است. یک پایه شارژ قابل حمل، قابی برای ایرپاد، هدفون، گوشی و ساعت است. یک پایه شارژ موبایل می‌تواند این وسایل را شارژ کند. پایه‌های شارژ قابل حمل این روزها تقاضای زیادی دارند. پایه شارژ ایرپادها و هدفون‌ها در بالاترین سطح خرید از سایت Alibaba تقاضا قرار دارند.

هدفون بی سیم بلوتوثی

سومین کالای پرفروش در لیست سایت alibaba هدفون بی‌سیم بلوتوثی است. با افزایش استفاده از دستگاه‌های تلفن همراه، اقلام مرتبط با آن نیز تقاضای زیادی دارند. به همین دلیل است که هدفون بی‌سیم بلوتوثی یک کالای پرفروش است. شما می‌توانید آن را در رنگ‌ها و شکل‌های مورد علاقه‌تان جستجو کنید.

گردنبند

این روزها گردنبند یکی دیگر از پرفروش ترین محصولات برای خرید از علی بابا است. مردم در سرتاسر جهان گردنبندهایی را با نام، نمادهای کوچک یا هنر مینیمال دوست دارند. طلا و جواهر هرگز از لیست تقاضا خارج نمی شود. ممکن است تغییری در سبک آنها ایجاد شود، اما هرگز عرضه آن کاهشی نیست.

قاب آیفون

قاب‌های آیفون پرفروش ترین محصولات علی بابا هستند. قاب‌های ساده آیفون با رنگ‌های متنوع گزینه‌هایی برای انتخاب مشتریان می‌باشند. این قاب‌ها نیز، مانند سایر ابزارهای تلفن همراه، یکی دیگر از موارد پرفروش است و برای همیشه تقاضای بالایی جهت خرید از سایت alibaba خواهند داشت.

کابل آیفون

کابل مغناطیسی آیفون یکی دیگر از محصولات پرفروش علی بابا است. این شارژر دارای مغناطیس قویتر و شارژ کردن و انتقال داده سریعتر می‌باشد. دو طرف آن فلزی است. دارای کانکتور مغناطیسی جداشدنی بوده به راحتی می‌توان آن را محکم کرد و باعث کاهش سایش در حین وارد کردن کابل یا وصل کردن آن می‌شود.

چند توصیه برای اولین خرید شما از سایت alibaba

پیدا کردن یک عرضه‌کننده قابل اعتماد علی بابا دشوار نیست بلکه یک فرآیند تخصصی است. برای این کار، باید با چگونگی جستجوی یک عرضه‌کننده خوب در علی بابا آشنا باشید و بدانید چگونه کارخانه‌های قلابی را از لیستتان حذف کنید. همچنین، باید بدانید که چگونه با عرضه‌کننده مذاکره کنید و از چه طریق می‌توانید برای معامله با یک عرضه‌‌کننده از علی بابا برای کسب و کار بلندمدت و پرسود قرارداد ببندید.

با توجه به این که در اغلب اوقات امکان حضور مستقیم شما برای مذاکره با فروشنده و بررسی کیفیت و کمیت کالا وجود ندارد یا بسیار دشوار است، نمایندگان ما با استقرار در چین به طور مستقیم میتوانند کلیه فرایندهای خرید از علی بابا و بازرسی کالا در چین را انجام دهند و بهترین کالاها را در داخل کشور در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

کلام پایانی

یک راهنمای کامل می‌تواند به شما در یافتن پرفروش ترین محصولات علی بابا و یک تامین کننده مناسب در سایت alibaba کمک کند. بدون شک، گزینه‌های زیادی از عرضه‌کنندگان وجود دارد و انتخاب بهترین آنها مشکل است. بنابراین، ممکن است تعجب کنید که چرا یک محصول را از یک فروشنده خریداری می‌کنید. چرا دیگران نه؟ همه اینها به دلیل عدم تحقیق و سرگردانی بین چندین عرضه‌کننده قابل اعتماد است.

آیا شما نیز این مشکل را دارید؟ کارشناسان ما در گروه پیشگام تجارت آوا حمل می‌توانند موقعیت و جایگاه شما را در تجارت شناسایی کرده و با تحقیق و بررسی، شما را با عرضه‌کنندگان قابل اعتماد آشنا کنند. با ما در تماس باشید و خدمات ما در زمینه واردات از چین، خرید آنلاین از سایت های خارجی، منبع یابی و سورسینگ کالا، حمل بار از چین و.. را فورا دریافت کنید!

amir mohebi وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *