شرکت پیشگام آوای اطمینان

پـــــــــیشگامـ تریــــــــــــد

09128582740

واردات کالا به صورت هوایی

بخش عمده واردات کالا به کشور (مخصوصاً واردات بار بصورت هوایی) مربوط به تجار و بازرگانان ایرانی است ، که با عقد قرارداد با تولید کنندگان خارجی و یا بعضاً اخذ نمایندگی از آنها، اقدام به واردات کالا در حجم و وزنهای مختلف میکنند. طبق سالیان متمادی تجربه ی شرکت “آریان آسمان ماردین” در زمینه ی واردات بار و حمل کالاهای وارداتی به ایران، این کالاها بیشتر از کشورهای چین، امارات، کره جنوبی، تایوان ، ترکیه و کشورهای اروپایی نظیر آلمان ، انگلستان ، فرانسه و… و گاهی از کشورهای آمریکایی وارد ایران میشوند.

شرکت پیشگام با داشتن قرارداد با اکثر ایرلاین های بین المللی که به کشور پرواز دارند، و بهره بردن از نمایندگان حاضر در شبکه های فورواردری جهانی طرف قرارداد با این شرکتها، و همچنین کلیه شرکتهای فعال در زمینه حمل و نقل کالای عضو یاتا ، قادر خواهد بود از اکثر نقاط مذکور، با هزینه های رقابتی ، این مهم را برای بازرگانان ایرانی میسر کند.

خدمات و سرویس های ما در واردات کالا به ایران

شرکت پیشگام با انواع خدمات متنوع در زمینه ی ترخیص و واردات کالاهای مختلف از کشورهای آسیایی و اروپایی و آمریکایی ، گستره ی وسیعی از فعالیتهای حمل بار وارداتی را در اختیار واردکنندگان محترم میگذارد. این شرکت با قراردادهای بلند مدت و کوتاه مدت آماده ی هرگونه خدمات حمل و بازرگانی بصورت هوایی و زمینی و دریایی از تمام نقاط جهان به ایران میباشد.

علاوه بر حمل هوایی کالاهای وارداتی از کشورهای مورد نظر شما به ایران ، عملیات تحویل کالا در مبداء ؛ انتقال به گمرک فرودگاه مبداء ؛ انجام تشریفات صادرات در مبداء ؛ پکینگ و بسته بندی ؛ پیک آپ تا محل بارگیری ؛ تشریفات گمرکی ؛ تحویل اسناد ؛ ترخیص کالا و همچنین رزرو و صدور بارنامه نیز جزء سرویسهای این شرکت میباشد. همچنین پس از ورود کالا به گمرکات کشور از جمله فرودگاه بین المللی امام خمینی ، مراحل ترخیص و انتقال تا آدرس گیرندگان نیز به وسیله تیم ترخیص این شرکت، انجام شدنی بوده و مشتریان را قادر به دریافت سرویس Door to Door میکند.

انواع کالا های وادراتی

وادرات هوایی بار مسافری

در این نوع از واردات، مسافری قصد دارد تا بار شخصی خود را از کشوری به ایران وارد نماید. در اینصورت میبایست بار خود را بصورت فریت، از مبدا خود به ایران ارسال تماید و شرکت آریان آسمان در این خصوص خدماتی ارائه نمی‌نماید.

وادرات هوایی کالا های تجاری

چه اشخاص حقیقی و چه اشخاص حقوقی و شرکتهای بازرگانی و تجاری و تولیدی میتوانند پس از ثبت سفارش ، انواع کالاهای مجاز را به ایران وارد نمایند. واردات کالاهایی مانند نمونه های تجاری و غیر تجاری ؛ ماشین آلات صنعتی ؛ ماشین آلات کشاورزی؛ قطعات صنعتی ؛ دارو ؛ صنایع غذایی ؛ پوشاک ؛ مواد اولیه ؛ گوشی، موبایل، تبلت، لب تاپ و قطعات کامپیوتر؛ ال ای دی ، ال سی دی و لوازم صوتی و تصویری ؛ برنج ؛ قطعات یدکی ؛ خودرو ؛ و دیگر موارد از کالاهای مجاز وارداتی ، بصورت هوایی ، زمینی و دریایی در دستور کار شرکت آریان اسمان میباشد.

ممنوعیات در واردات هوایی بار به ایران

برخی از کالاها جزو کالاهای ممنوعه در هنگام واردات بار به ایران محسوب میشوند. برخی از این کالاها به این شرح میباشند:

  • حمل پول به ایران
  • حمل استاد به ایران
  • حمل حیوان زنده به ایران
  • حل لوازم شخصی یه ایران
  • حمل کالای دست دوم به ایران
  • حمل گوشی و موبایل و تبلت به ایران
  • حمل لوازم آرایشی بهداشتی

برای واردات اینگونه کالاها مجوزهای خاصی مورد نیاز میباشد. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

روش های واردات هوایی بار

واردات بار بصورت مستقیم

در این روش از واردات بار ، تمام مراحل اخد مدارک واردات بار به کشور ایران، توسط مشتری انجام شده ، و محموله مستقیم به ایران وارد میشود. این شیوه امروزه با توجه به اعمال تحریمهای مختلف برای تجارت با ایران ، کمی دشوار شده است و تنها از برخی کشورها به ایران انجام میشود

واردات بار بصورت غیر مستقیم

پس از اجرای تحریم های اقتصادی گسترده از جانب کشورهای صنعتی اروپا و آمریکا، واردات کالا به ایران عملا امری غیر ممکن تلقی میشود. از این رو شرکت پیشگام تجات آوا، امکان واردات کالا از طریق کشور واسطه مانند ترکیه و امارات و… را برای تجار ایرانی فراهم نموده است.

سوییچ اسناد (تعویض اسناد)

این سرویس جهت سهولت بازرگانان ایرانی در امر واردات به ایران برنامه ریزی شده و شرکت پیشگام این خدمات را به شرکتهای طرف قرارداد خود ارائه میدهد:

  • ارسال کالای شما از هریک از کشورهای خارجی به کشور واسطه
  • تعویض یا سوئیچ اسناد وارداتی در کشور واسطه توسط شرکتهای طرف قرارداد ما در گمرکات آن کشور
  • صدور بارنامه و اسناد درخواستی جدید در گمرک کشور واسطه برای واردات به کشور ایران
  • ارسال بار به ایران و فرآیند ترخیص در گمرکات ایران
  • تحویل بار وارداتی در شرکت شما
amir mohebi وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *